Testul telecomenzii

Am ajuns, cu timpul, sa impart oamenii dupa ordinea in care memoreaza canalele TV pe butoanele telecomenzii. Cu foarte putine exceptii, timpul a confirmat prima impresie. Ultima, si cea mai spectaculoasa "realizare" a fost ca am reusit sa ghicesc meseria celui care a ocupat camera la un hotel, inaintea mea. Am facut un mic test pe care vi-l pun la dispozitie. Intrebarea este: daca ati fi in situatia sa puteti memora doar 10 canale pe televizorul dumneavoastra, care ar fi acelea? Pentru cei mai sofisticati: care ar fi canalele pe care le-ati memora pe butoanele de la 0 la 9 pe telecomanda?
Astept reactiile voastre.

PS. Serverul care gazduia aplicatia cu testul nu mai exista :((

Comentarii

doina a spus…
Haios test-ul tau, Doru. Ludic. Dar, daca tot ti-ai rapit din timp ca sa-l faci, mi-ar fi placut sa fie un pic mai nuantat. Eu, bunaoara, privesc cu precadere TV5, si as vrea foarte mult ARTE, si de ce nu, un CNN, cind si cind, daca televizorul meu cel vechi mi-ar permite mai multe canale. O paritate e probabil imposibil de obtinut intre canalele sa zicem mai "culte" si multitudinea de stifturi existente, dar as fi vrut ca testul tau sa fie mai echilibrat si sa-mi ofere o alegere, cum spuneam, mai nuantata.
Doru a spus…
Ai dreptate, intr-un fel, si nu esti singura persoana care face obiectii de acest fel. Persoanele ca tine sunt deja "calificate", nu se regasesc in acest test. Daca as fi pus mai multe canale din cele care ne plac (ARTE, din pacate nu este difuzat de UPC la Suceava, si nici Senso) nu as mai fi obtinut oglinda in care sa se vada cei carora le-am dedicat testul. Dar, pana la urma, este o gluma si poate, un subiect de meditatie.