Vedeta Petre Nechita

Când am citit reacţia lui Gigi Becali la accidentul produs de Ştefan Huidu m-am minunat că pot să existe asemenea oameni care să se bucure de necazul unui semen, care, e drept, l-a cam luat la mişto pe la posturile de radio şi TV. Uite că la puţină vreme am ajuns şi eu să ma bucur de spărtura în capul lui Petre Nechita, reporterul de teren de la Antena 3, despre care tocmai am scris zilele trecute. Aş fi preferat să ia căramida în gură, dacă tot s-a ivit ocazia. Ar fi existat o şansă ca după revenirea capacităţii vorbirii să vorbească şi el ca oamenii, să nu mai rostogolească cuvintele ca pe chirpici. Lasă, Petre, poate data viitoare....Până atunci refă-te în studio şi dă-te victimă iar în paralel roagă-te să nu te trimită reporter de front, pe undeva, că te împuşcă din prima zi, aşa orientat cum eşti.

Comentarii